Stig-Arne Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hei. Lurer på å kjøpe meg en Citroen Berlingo 2000 modell, 104000 km. Hvordan er kvaliteten på disse? Er 1.9 Diesel på noen å 70 hk. Erfaringer med denne? Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Har en Citroen Xantia, og for meg har ikke Citroen vært annet enn kvalitet. Kjørt 10 000 nå uten problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hei. Lurer på å kjøpe meg en Citroen Berlingo 2000 modell, 104000 km. Hvordan er kvaliteten på disse? Er 1.9 Diesel på noen å 70 hk. Erfaringer med denne? Har brukt en på jobben fra den var ny. Holdt i 20 mil før den begynnte å lekke, brenne og demontere seg selv. Mulig det var en mandagsbil, men makan til drit har jeg aldri sett før. Ikke god å kjøre er de heller så jeg kommer aldri til å sette foten min i en slik etter dette.. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 berlingo er en helt ok bil.jeg jobber på citroen verksted og de surrer og går,eneste som er med dem er hjullager og knekte forfjærer,og bakbremser som lekker eller bånda løsner og du får stamt bakhjul,men ellers en grei bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg