rakett Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 har en 87 omega, type 122hk motor. det jeg lurte på,var om hvor mye jeg i teorien kan hente ut av den uten store tekniske inngrep? tenker på chip, eksos, filter, evt grenrør. har sjekket litt rundt, og estuning har chip som gir +14hk, hvordan hadde det blitt hvis jeg hadde kombinert dette med resten? filter,eksos,evt grenrør? takker for svar :) Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 tror ikke det er lagd noe grenrør til denne motorn i denne bilen. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Eksos filter og chip hadde du vel fått ett sted mellom 15-20hk. Kjøp deg en nye kam, effektannleg + filter. da havner du vel på ca 25hk+ for ca 5 000kr Har du lyst på chip kan du jo oxo kjøpe dette. Men tror det vil koste mer en det smaker. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg