holroy Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Hei, Før jeg såg at der var et eget forum for Renault Clio, så postet jeg en tråd i "Teknisk"-forumet hvor jeg stiller et spørsmål om hva som kan være galt siden langlyset mitt ikke virker. Lyshornet fungerer, men ikke langlyset... Nå har jeg lest enda mer på nettet, og ting kan tyde på at det kanskje er et rele som er gåent. Og da blir det store spørsmålet hvilket rele er det som brukes for langlys? Er det noen som har en oversikt over hva de ulike releene er for? Og er alle releene i sikringsboks helt like? (Eller sagt med andre ord: Kan jeg prøve meg frem?) Vurderer å nappe alle releene til jeg finner blinklys-releet, og så flytte dette releet over til alle de andre posisjonene for å se om det løser problemet. (Har allerede byttet lysbryteren, og sjekket sikringene (selv om jeg kan se at jeg har langlys når jeg bruker lyshornet!)) Takker for alle innspill, som kan sende meg i riktig retning for å få langlysene til å fungere! Vennlig hilsen Even Holen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClioMan Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Hei, hadde problem med blinking på kjørelysene og spraking fra sikringsboksen på min fantastiske Clio 1.4 rn '96. Fant ut at det var releet lengst til høyre som gir automatisk kjørelys (når du tar ut dette releet kan nærlys og parklys skrus på fysisk, men jeg sjekka ikke langlyset). Det viste seg at det var irr på polene til releet. Spraya på litt rustfjerner og pussa litt før jeg plugga i releet igjen. Etter dette har jeg ikke hatt noen problemer. Håper dette kan hjelpe. ClioMan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Mulig denne tråden hjelper deg. Enda en tråd Ser ut som det ikke er et relee på MK1, men at det kan være bryteren som er problemet. Leste ikke alt, men du kan jo ta en titt.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Hvilken motor og modell har du? Fint om jeg kan få reg nr, da kan jeg slå opp i systemet på jobben å sjekke det 100% for deg. *Renaultmekaniker* Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg