BalleKnalle Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Har en 99 mod VW Passat stv. Bakdøren på venstre side har tatt ferie. Den sitter bom fast. Når jeg prøver å låse opp med sent.lås så er det ingen reaksjon. Prøver jeg å åpne den innenfra med håndtaket, popper låsepinnen opp og forsvinner ned igjen i det jeg slipper håndtaket. Ikke fungerer el. vindu fra førerposisjonen på den døren heller? Hva kan dette være? El. problem med noen kabler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camaro355 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Har en 99 mod VW Passat stv. Bakdøren på venstre side har tatt ferie. Den sitter bom fast. Når jeg prøver å låse opp med sent.lås så er det ingen reaksjon. Prøver jeg å åpne den innenfra med håndtaket, popper låsepinnen opp og forsvinner ned igjen i det jeg slipper håndtaket. Ikke fungerer el. vindu fra førerposisjonen på den døren heller? Hva kan dette være? El. problem med noen kabler? koble fra batteriet og prøv å låse opp da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Skal prøve... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Nå i dag spratt bare dåren åpen igjen. Men den reagerer fremdeles ikke på sentrallåsen, så jeg mistenker dette for å være et elektrisk problem. Noe ala eiret ledninger e.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q8oils Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Muligt det ja! Skjekke i "gummileddet" fra kaosseriet til døren! Vet også at sentrallåsen lever sitt eget liv i disse bilene.. Min må jeg alltid trykke 2 ganger på lås for at alarmen skal gå på.. 1 trykk: Låser bilen 2 trykk: Blinker med blinklysene og alarm går på.. Noen som vel hvorfor? (sorry, låner tråden her litt) :hvaskjera Siter VW Passat 1.9tdi stv 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reflexx Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Hoi! Hatt akkurat samme problem som deg. Kommer og går, låser seg helt, og etter noen dager kommer den tilbake. På Møller sa det var problemer inni døra, og ville ha 3500,- for demontering og utskiftning av deler. Vettasøren jeg, tar det på reklamasjon da døren ble skiftet for ikke så lenge siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Prøvde å sende dama (i stram bukse) på møller jeg også, fikk den samme regla. Mellom 2-3000 for å skifte innmaten i døra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 HaHa, kjent sak det her... med døra altså...:p min kom seg også plutselig:o) Nå låser de seg etterhvert som de vil det selv, og i tilfeldig rekkefølge:p:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Viste seg å være ledningsbrudd i gummileddet inn til døra. Så nå fungerer heldigvis alt igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Stol aldri på hva verkstedene sier. Som regel er feilen mye mindre enn de påstår. De er bare uter å flå deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg