Tomm89 Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Er det vanlig at bensin pumpa går til helvete på 190'ene? og hvor mye koster ca en ny?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furset Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Hvordan er du sikker på at den har gått til helvete ? Hva er galt med den ? Siter NÅ: Mercedes-Benz 190E 2.5-16v 91mod Mercedes-Benz 190E 2.3(16vplast) 86mod Mercedes-Benz 190E 2.3 88mod Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Er det vanlig at bensin pumpa går til helvete på 190'ene? og hvor mye koster ca en ny?=) 2-3 lapper ca. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomm89 Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hvordan er du sikker på at den har gått til helvete ? Hva er galt med den ? jeg har et problem med at når jeg kjører og tråkker inn clutchen så stopper bilen. så sa en på jobben at kameraten hans hadde samme problem. og fiksa det ved å skifte bensinpumpe.. det kan ikke være bansinfilteret som er tett eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Hørtes veldig rart ut. Vist bilen stopper i det clutchen er inne. åsså går pumpa så lenge du kjører? Sjekka bensinpumpe relee? Ligger bak batteriet. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hetto Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Min bensinpumpe er også gåen på 190en, noen som vet hvor den ligger? og om det er vanskelig og skifte? eller må en levere den inn for å skifte den? Siter Mercedes Benz 190e 2.0 93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furset Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Min bensinpumpe er også gåen på 190en, noen som vet hvor den ligger? og om det er vanskelig og skifte? eller må en levere den inn for å skifte den? Bensinpumpa ligg under bilen ca rett under baksetet på førersida. Siter NÅ: Mercedes-Benz 190E 2.5-16v 91mod Mercedes-Benz 190E 2.3(16vplast) 86mod Mercedes-Benz 190E 2.3 88mod Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomm89 Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 så det er ingen som kan hjelpe med med problemet? =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 så det er ingen som kan hjelpe med med problemet? =( sjekke bensinpumpe releet. tviler på at pumpa er gåen. hør inne på merceforumet.com om noen vet noe. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg