Mastermedic Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hei. Guuud, jeg sitter i saksa og trenger ett spark i baken nå. Halve bilen i smådeler utover innkjørselen og skal på jobb i morgen... nuhvell.. Har demontert alt på venstre side nå, alt utenom selve drivakselen. Får den ikke til å løsne. Den indre drivknuten er det bevegelse i men klarer bare ikke å dra den ut av girkassa. Trodde den satt kun på "glide-splines" og bare kunne dras rett ut av girkassa. Sikkert noen som har løsna drivaksel før og vet åssen jeg får den løs.. Bilen er en 9-3, 99 mod vanlig 2.0i (uten turbo desverre). PROBLEM LØST. For de som lurer på det samme er det bare å dra hardere en jeg gjorde. Sett ett kubein med anslag mot girkassa og rykk akselen av. Den løsna egentlig greit hvis man bare tør å "ta litt i". P.s. en girkasse inneholder en del olje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg