kesol Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Hva er billigste måte å frakte en bil fra Trondheim til Nordland (Evenes) på? Hurtigruten til Harstad? Sette den på toget til Bodø eller Fauske? Annen måte? Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 kjennskaper på hurtigruten ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Tog til Narvik :P Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Absolutt det letteste og få den på hurtigruta, hørte nylig korsen det ville være for å få frakta fire døre og en midtkonsoll fra godt nedi Norge, beskjeden va at dersom man fikk det levert en plass og henta en annen var det ikke noe problem. Skulle faktisk være gratis også:) Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Jeg fikk fraktet min bil med hurtigruten rett til sortland, men for din del tror jeg det lønner seg å få den med tog til narvik Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg