libtom Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 jeg hadde tenkt til og spørre om detta på opel motorsport forumet men der må du være medlem for og benytte forumet... teit men til saken jeg vurderer og bytte bil til vectra b og lurte på om noen kunne si meg om det er noe feil jeg spesiellt burde se etter... jeg har så og si bestemt meg for at det må bli en 2.0 16v CD... sedan noen som har noen formening om hvor mye jeg må ut med for en sånn en eller om noen har noen annonser dem kan slenge inn en link på mvh tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 hum, bør se etter:eksosanlegg,sjekke etter lekkasje på mansjetter servo.bremser bak (håndbrekk).Foringer bak pleier det bli slakk i når bilen har gått litt,dyre å skifte,kjennes ut som om det skulle vært slakk i hjullageret når disse er gåen.ellers vanlgi slitedeler. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libtom Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 takker... jeg hører også at det er ganske dyrt og ha den på service hos opel er det noe dyrere en andre merker?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 nja,er opel mekaniker selv. har ikke intrykk av att service er så dyrt,ikke så dyre deler i forhold til mye anet. ca1700 for liten service tror jeg og ca 3500 for en stor. vet ikke hva andre tar så kanke uttale meg for det. synes uansett det er verdt å betale noen kroner ekstra for å la noen ta service på bilen som kan merket. kjøp en med service hefte når du først skal ha,pass på at reg reim er byttet på hver 60 000. viktig å bytte reima til gitt intervall. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Tommy!!! endelig har du forstått det!!!! Skropel er tingen og sierræven er ut!! hehe.... Det er driiiiiiitttttttt dyrt å ha den på service, ihvertfall opel på kjeller. håper du joiner Opel gjengen:D Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libtom Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 detta høres bra ut takker turbokano... har skjønt det nå vettu vu tok litt tid men har skjønt det nå hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libtom Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 hvordan er det med det elektriske anlegget da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 lite tull med det generelt. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Da er det bare en ting som gjennstår, løp og kjøp! ;) Du bør ikke bli skuffet... Opel verksteder har vanvittig service, ihvertfall rundt om kring her, så om det koster noen kroner ekstra fortjener de det, deler er billig da! Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Sjekk alltid lenkearmer og fjærer bak når du kjøper Opel!! Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libtom Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 da gjenstår det bare og selge siræævan da også er det løp og kjøp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libtom Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by nissan s13 Sjekk alltid lenkearmer og fjærer bak når du kjøper Opel!! under stellet blir bytta med en gang jeg får bilen høydejusterbart koni... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Joa, men jo flere feil du finner, jo mere kan du prute. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libtom Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by nissan s13 Joa, men jo flere feil du finner, jo mere kan du prute. hehe selvfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg