steffen89 Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 hei. hvor bestilte du det justerbare senkesettet? og hvor mye for det? Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Bestilte fra koed, rett under 6 lapper husker jeg ikke helt feil :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 okei. kan du stille inn hardhet osv også eller? du har ikke noe link på dette? Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Kan justere rebound på det, altså hvor fort demperen går tilbake til utgangsposisjonen, så dette hjelper vel noe på stivheta vil jeg tro. :) Nettsidene til koed funka ikke her akkurat nå, så finner ikke noe link, men er bare å gå inn på e46 -> nye deler -> tuning -> senkesett, så finner du det! :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 (endret) Er enda i Oslo på ferie, men har endel liggende klart når jeg kommer hjem, så da er det rett i skruinga! :) Også fått tak i M bakfanger og M sideskjørt til en meget respektabel pris, så dette er og på vei nå :) Front kommer nærmere våren, ingenting blir satt på før da uansett.. 19" felger er heller ikke langt unna nå, så nå begynner det og komme seg! :) Kommer med bilder når jeg kommer hjem å ting kommer i hus.. 1. post er forresten oppdatert med utstyrslista, om noen måtte interessere seg for det :) Endret Februar 26, 2009 av wallah Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Pen bil :) tenkt på og legge på solfilm? Var synd du lakkerte listene dine, er sånne jeg trenger. da jeg har svarte i min bil. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Pen bil :) tenkt på og legge på solfilm? Var synd du lakkerte listene dine, er sånne jeg trenger. da jeg har svarte i min bil. hehe. Takk. :) Ja skal til Sverige å få sota vinduene så snart det blir bart på veiene og jeg får sommerdekka på tenkte jeg. Hadde du vært litt tidligere ute, så kunne vi kanskje gjort noe med de listene, hehe :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Hvor mye må du betale i sverige a? Jeg har fått store planer for denna brakka mi nå, men det koster nok penger. Hehe Fikk short skiften min i dag også. Du venter med og sette på den andre fronten din eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Fikk pris på 2500,- svenske for alle rutene, så er ikke ille pris i det hele tatt. :) Har kun originalfronten for øyeblikket, grunnen til at jeg kjøpte bakfanger og sideskjørt nå var at jeg fikk veldig god pris på dette, var en på bimmers som har kjøpt det og kun prøvemontert, så solgte han igjen. Blir M3 front samt leppa under, regner meg jeg bestiller dette iløpet av mars/april, så det er klart til våren kommer. Hvordan er det og bytte til short shift? Komplisert operasjon eller? Hva slags planer har du for den nye BMW'en din da? Samme look som den forrige eller? :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Greit og komme hjem til dette da :D Klør i fingra nå.. Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Ser du har fått en del ting ja:) alltid morro og være på posten og hente nye ting. hehe Short skiften er ikke noe problem og bytte, kan sitte litt godt fast bare. Jeg har funnet ut hvordan fanger og sånt jeg skal ha. og jeg skal lakkere bilen til sommeren. har en som skylder meg en lakkering så:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Fått henta litt snacks idag :D Skal skru i morgen så kommer med update da! :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Ser du har fått en del ting ja:) alltid morro og være på posten og hente nye ting. hehe Short skiften er ikke noe problem og bytte, kan sitte litt godt fast bare. Jeg har funnet ut hvordan fanger og sånt jeg skal ha. og jeg skal lakkere bilen til sommeren. har en som skylder meg en lakkering så:) Okei, kanskje det man skulle investert i med tida! :) Lakkering ja, det blir bra, litt kjedelig me sølv når alle andre har det :p Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Okei, kanskje det man skulle investert i med tida! :)Lakkering ja, det blir bra, litt kjedelig me sølv når alle andre har det :p Ja short shift koster jo ingen ting nesten heller, tror jeg betalte 250,- for min jeg. men 2500,- for soting av vinduene var jo meget billig. er nok ingen umulighet at jeg blir med på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Jepp er helt sykt billig, har hørt at de kan sitt også, så ser ikke noe galt i å dra dit å gjøre det.. 2 års garanti.. Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg