Werable Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 interiørlysene ble jo sinssyke... tenkte jeg skulle bytte ut hele lampene bak og fremme, hadde vært digg med noe slike pærer da. PM'er du meg linken til hvor du kjøpte de, igjen :) vet du om det er de samme type pærer som brukes i skiltlysene bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Ja blir mye finere lys i allefall, endel sterkere og selvfølgelig. Fikk med pærer til skiltplatelysene og i samme pakke, og ja det er samme type pærer. :) Du har PM. Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Miniupdate her.. Carbon emblem, samme på bagasjeluka. Og endelig fått på senterkopper på felgene! :D Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Nærmer seg vinter nå. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Noen som er ute å leker seg ser jeg ;) her på Hadeland er det 1+ grad og små regn.. jess da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Siste gang jeg skal la bilen stå i 2 dager uten bruk! Noen som sa snø? Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 oi du fant den? min var borte idag ;) Carbonemblem snaks! Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Til slutt, var litt redd for at jeg skulle koste fram feil bil :O Får vel fikse noen bilder av blinkers og nye grillen og! :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 jatakk ;) haha hadde vært nedtur å kosta frem feil :P Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Siste gang jeg skal la bilen stå i 2 dager uten bruk! Noen som sa snø? Haha. Er ca sånn e30`n min ser ut nå :P Siter >[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod >[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod >[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen >[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt >[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Haha. Er ca sånn e30`n min ser ut nå :P Haha! :) Kommer mye snø ned for tida :P Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Kor du hadde biln inne når du bytta foringe osv? Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Sentrum Bilservice, de hadde kortest ventetid.. Men de er da rimeli konkurs nå, så.. Skal du ha inn BMW'en? Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 jepp bytte starter små snaks Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Lei av og ikke ha noe å skru på, så har lagt inn ei lita bestilling fra koed + litt småsnacks fra eBay. FK justerbart senkesett Sorte blinkers foran/side Sort grill Xenonkit til fjernlysa 8000K xenonpærer til nærlysa Kommer med oppdateringer når det skjer noe! :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg