Werable Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Fikk en liten pakke idag, ikke noe veldig spennende, men må da oppdatere dere litt på hva som skjer. :) Gikk stadig og irriterte meg over at alt jeg hadde i det oppbevaringsrommet under klima-anlegget datt ut hele tiden, så fikk tak i originalt rom med luke pent brukt. Før: Etter: Litt småplukk må man bry seg om og :P Får btw de nye vinterfelgene imorgen, kommer med bilder da! :D Jeg har klart å knekke lokket på mitt oppbevaringsrom :( Har bestilt nytt, men sliter med å få ut det oppbevaringsrommet som siter der nå. Var det noe triks for å få dette til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Er bare 2 klips i underkant, om du tar tak i kanten, så skal det gå og dra det forsiktig ut. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Har fått nye emblemer til panser og bagasjeluke, men har ikke fått tatt noen bilder, siden telefonen min er på reperasjon, og aldri kommer tilbake.. Ser også ut til at det blir stålfelg på meg en mnd eller to i vinter, ble dessverre stoppa i laser på tur til Høsttreffet på Mo. :( Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 hahaha... mye i bot? tør æ spørre kor mye du skal ha før felgan:P? Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 hahaha... mye i bot? tør æ spørre kor mye du skal ha før felgan:P? 3600.. :/ Vinterfelgan er nok ikke til salgs, om det var de du tenkte på. Sommerfelgene kan du få billig når vinteren kommer ;) Skal ha dekk på vinterfelgene, ser bare ut til at jeg må utsette det en mnd eller to :P Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Da var bilen tilbake i topp stand igjen, fikk den igjen idag fra verkstedet. Bytta begge bakerste foringene foran på bærearmene, og endel bremsedeler til håndbrekket. Samt strammet håndbrekket betydelig! Kom seg fort på 6 lapper da. :/ Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Da var bilen tilbake i topp stand igjen, fikk den igjen idag fra verkstedet. Bytta begge bakerste foringene foran på bærearmene, og endel bremsedeler til håndbrekket. Samt strammet håndbrekket betydelig! Kom seg fort på 6 lapper da. :/ Off. Mye penger, men er verdt det. Er både godt å ha en bil man vet er i topp stand, å ikke minst tryggere :D Siter >[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod >[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod >[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen >[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt >[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Ja koster å ha bilen på verksted, men jeg takler ikke å vite at det er noe feil ute å går. Nå skal den være tipp topp, bortsett fra at den bruker litt mye kjøleveske, bare håper ikke alt havner i toppen. Må vel få undersøkt det nærmere etterhvert. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 På tide med ei lita oppdatering her, har ikke gjort noe stoort, men.. Bytta interiørlysene med xenon look pærer, ble ganske stor forskjell faktisk. Og fått på vinterfelgene, nærmer seg vinter her nå i det kalde nord. :) Da er sommerfelgene til salgs billig, PM om du er intr. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Har bestilt centerkopper til vinterfelgene, så det er på tur. Tenkte jeg skulle space ut felgene litt, men usikker på hvor mye. Forslag? :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Pen bil! :) ser du bestilte deg ny nøkkel. Hvor bestilte du og hvor mye måtte du betale inkl frakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Pen bil! :) ser du bestilte deg ny nøkkel. Hvor bestilte du og hvor mye måtte du betale inkl frakt? Takk. :) Bestilte på ebay, tror jeg betalte noe sånt som 230kr inkl frakt. Men problemet er og få slipet den om, de kunne ikke gjøre det her i Narvik i allefall, de hadde ikke kode til E46 på maskinen. Så må vel sendes inn til en BMW forhandler. :/ Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 er det led pærer fra tema eller? har det selv ble veldig fornøyd med det. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 er det led pærer fra tema eller? har det selv ble veldig fornøyd med det. Nei bestilte de på eBay. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 1. post oppdatert. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg