benger Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Dette så ut som et pent eksemplar:) Blir helt sikkert bra med m-tech! Stilig på svart bil;) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Dette så ut som et pent eksemplar:) Blir helt sikkert bra med m-tech! Stilig på svart bil;) Takk :) Ja tror det kan bli bra, liker m-tech stylinga :) Eneste som er litt kjipt er at ganske mange tenker den veien, men heldivis ikke like utbredt som på E36, som jeg har sett i allefall. Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Prøvemontering av fronten: Var litt dårlig på bilder denne dagen, så hadde bare et med fronten på. :ass: Men, passformen var ganske bra, må bare ordne litt på et par fester, så er det bænkers! :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Blir bra dette! :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Ser ut som rulle retninga på venstre forhjul e feil ? Siter >[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod >[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod >[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen >[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt >[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
print.screen Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Ser ut som rulle retninga på venstre forhjul e feil ? Ser faktisk sånn ut ja... Du studere nu bildene bra nøye =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Ser faktisk sånn ut ja... Du studere nu bildene bra nøye =P Hehe.. Bare sånn det er :P Siter >[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod >[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod >[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen >[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt >[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Ser ut som rulle retninga på venstre forhjul e feil ? Stemmer nok det b0ssi. Merka det her om dagen da jeg sto å vaska, har ikke orket å gjort noe med det enda :shake Hvilken verden jeg har vært i når jeg la om er en annen sak :P Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Lita oppdatering, da var dekka lagt om, CCFL ringer bestilt fra eBay + ny nøkkel siden min ser ut som den har vært i krigen :D Senkefjærene ble også sendt igår! :) Kommer med bildeoppdatering når den tid kommer! Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Fant deg en fin bil her :) Blir bra å se når den er ferdig :D bare si ifra når vi skal skru :D Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Da har jeg fått et par nye pakker, og har fått senka foran idag, kommer med bilder imorgen! :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Vi venter i spenning :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Et bilde før senk: Originalfjærer vs Senkefjærer :) Og etter senk :D Har bare fått på fjærene foran nå, men bakfjærene kommer snart på! Får se etterhvert om det blir mer senk foran, er senka 40mm nå, syns ikke det var helt nok, men samtidig deilig og slippe å subbe. Blir 30mm senk bak. Et annet bilde jeg likte godt: Har også fått CCFL ringer + litt div småting, satser på å få noe gjort i løpet av helga! :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Jada, pent lite ble gjort i helga, latskap rett og slett :) Legger ut et bilde som viser hvordan senken ble litt bedre: Må bare få på bakfjærene nå, så blir det bra! :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Ble bra dette! Blir spennende og se hvordan bilen ligger når den blir senket bak også.... Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg