abcandreas Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Hvor kan jeg få fatt på billige 18" med dekk? 4x100, dekk 215/35/18 ET 35+ - Har forstått at dette passe vectra B uten modifikasjoner Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Skal da gå bra det. God klaring med 215/45-17 vet jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Det vet jeg også men greide selvfølgelig å punktere idag å ødela den ene kosei racing felgen min (Hvem kan reprasjons sveise disse??) =( Vil ha nye nå men finner ingen fine til en rimelig pris =( Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaix Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 http://www.interdekk.no Bra priser, frakt og service. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg