Sabaselfsit Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Syns NYE Scirocco virker meget tøff! Kommer til Norge til høsten...lansering i September mener jeg. Blir interessant. Lenge siden jeg har gledet meg til en VW modell. :roll: http://www.motor.no/forbruker/nyheter/article211857.ece http://www.amotor.no/nyhet/bilnyheter/vw_scirocco_gjenoppstaar/49374 Siter VW IV R32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winbern mk1 Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 THE ULTIMATE kone bil Siter VW Golf 1 GTI 16v Oettinger VW 1600 Squareback 65' VW 1600 Squareback 68' VW 1600 Fastback 67' All kapital som ikke durer, er død capital! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonked223 Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Denne ser jo fet ut. Så på denne hos møller bil. 18 tommer felger og du sitter meget lavt. Racingseter med sidestøtte for hofter og rygg. 200 hk. Hva syns dere om denne sammenlignet med den nye Golf GTI? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 så på den på Møllerbil på fredag. må si at jeg likte veldig mye på den! men rumpen er ikke en Rocco =( heller den nye volvo saken Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Ganske gromme biler detta ja, går ganske bra også:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Det er jo ikke noe annet enn en 2-dørs Golf. Jeg tror den passer best for frisører, hudpleiere og den slags. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg