Fawk3 Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Skal fikse et anlegg i colten min. Greier meg med de høytalerne som er der fra før av men vil ha ei sub kasse bak. Noen som har forslag til hvilken sub og forsterker jeg kan skaffe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Pris på hva det skal koste er vel litt greit.. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fawk3 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 ikke sikker på pris enda... hadde vert greit med forslag i flere pris klasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Greier du deg med original-høyttalerne (om det er de foran i bilen du mener) i bilen, er det vel kun ett budsjett som gjelder, og det er "så lite som mulig" for kasse og forsterker. Alt over "så lite som mulig" vil/bør(!) som regel medføre sterk misnøye med originalhøyttalerne, og et større budsjett bør dermed for skams skyld inkludere utskifting av disse og likeledes forsterker for de nye fronthøyttalerne. Å bruke f.eks. 6000,- på sub/forsterker og samtidig beholde originalhøyttalerne drevet av spilleren er helt meningsløst i mine ører. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg