Gå til innhold

boble 71mod selges

Ranger emnet


XR3i

Anbefalte innlegg

lurer på å selge min vw boble 1302 71 modell!

Den ser rimelig nyresturert ut! bunnen er akkurat syrebehandlet og lakert opp, selve boblekaroseriet er også meget pent i lakken, men ble brent vekk noe lakk da mutrene for skjermene ble sveiset opp! Men det syns i grunn ikke når man setter på skjermene, men spør du meg ville jeg lagt lakk over der også igjenn for å få det helt perfekt! skjerma er foresten av glassfiber og er bredda 4,5cm. Har også ny innkjøpte breddaskjermer av stål som er bredda 8cm, hvor det følger med h4 lykter å hele pakka. Forstillinga er av typen Mc.Person med skivebremser!

Deler som medfølger:

-4,5cm breddaskjermer i glassfiber

-8cm bredda skjermer i stål

-Justerbare bakdempere(helt nye, ligger i plast i eska) og nye vanlige dempere bake.

-Alle rutene er orginaltona, kjøpt fra hot shop AS.

-Har også one price ruter, tenkte jeg skulle få sota alle rutene på bilen, og fikk derfor tak i dette!

-Ny oppdreide bremsetromler, som ikke er brukt etter de ble dreid. har også de gamle og de er i grunn gode de også...

-Står på Mc.Person forstilling, med ventilerte skiver og greier. Har i tillegg skaffet en til Mc.person forstilling med nye skiver o caliptere med klosser komplett på fjærbein av samme type.

-cobra sete og sete bak opptrukket i skinn.

-monza eksosanlegg med fire enderør. Helt nytt, ligger med papp rundt. Det som jeg har brukt er et 2,5tomms tror jeg med en slags hedders. Er vell i grunn rakarør, men den var nå godkjent med dette. helt RÅ lyd, smalt gnister å herja noe helt sykt!

 

Så kommer vi til motoren! Den er en 1835 på ca 140hk bygd av svensen motor.

Den har to doble 40mm webbere fra dellorto.

040 topper tror jeg de heter de toppene som er på, men det er jeg ikke sikker på...kan sjekke det opp! Er i hvertfall no dyre greier...

1835sylindersats

009 fordeler

Mener det er en 284kam som står i

motvektsveiv

Alu remskive

Resten får dere bare spørre i vei om, så skal jeg prøve å svare så gått jeg kan!

Motoren har hatt seg et havari, hvor råden har knekt og slått sunn blokk + diverse annet! men noe av den er i værtfall brukbart. Men jeg har liksom mistet litt interessen for bobleprosjektet, og føler ikke at jeg gidder å begynne å bygge opp motoren igjenn. Men det finnes sikkert mange andre som har iver for det! Resten av boble er i meget god stand, så det er bare å fyre løs.

 

Ta kontakt om du skulle være interessert!

TLF: 97653700

Mail: hak66@hotmail.com

Eller selvfølgelig hær...har en del bilder, så det er bare å skrike ut om det er noen som ser det som interessengt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår