Svends3n Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 hei! er det noen med golf vr6 som kan se på den 8 polede stikkeren som står på styrenheten til radiatorvifta? denne styreenheten står rett under kjølevæske tanken:) på min bil var ledningene og styrenheten brent, så man ser ikke hvor ledningene skal.. nå har jeg fått ny styreenhet og bestilt ny vifte, så nå må jeg bare finne ut hvor ledningene skal;) jeg må vite hvilken farge som skal på hvilket nr på stikkeren:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 ingen??? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 ingen som kan se? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshimura Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 funnet det ut? Kan ta et bilde i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 nei har ikke funnet ut:) ja, det hadde vært veldig fint!:D jeg må bare vite hvilken farge som skal inn hvor:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 funnet det ut? Kan ta et bilde i morgen det hadde vært veldig fint om du kunne ordne et slikt bilde:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 jeg trenger dette veldig.. får jo ikke vifta igang uten å vite hvor ledningene skal:/ Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg