Gå til innhold

kadett c caravan 2,2i med trimm:):)

Ranger emnet


kadettman

Anbefalte innlegg

då starta eg proskjektet mitt, har ikkje noken bilder for hand no, men kjem i helga. har caravanen ståandes med 1600 understell og 2,2 bremser. har skaffa den E11 kvaskamen frå enem.se . ombyging te mekaniske løftera i stadenfor hydrauliske. har og skaffa kraftigare tenningsnett med 50,000 volts coil, ein liten hjerne som fjernar turtalsperra og ein fordelar med ein slags laser som blir kutta slik at det kjem gnist te pluggen. har og skaffa ein rally topp frå sverige som e plana 1,2mm og porta. noken som har peiling på om ventilane kjem til å kolidere i stempele på grunn av høgare ventilløft og plana topp? eller trur deke da går bra. ellers har eg komplett racaro interiør og luisi ratt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

skal på dragg race på bringeland flyplass 10 mai, altså i måro med kadetten. no står motoren med rally topp som er plana 1,2 mm og det er original kamaksling. mekaniske løftera. og fjerna turtals sperra. så eg og ein kompis skal skru i heile natt med å få på manifoilane og stille registeret, bytte eine framskjermen, skifte bakdekk, som har låsemutter som eg ikkje har pipe til :(:( sette i pasasjer sete og litt små snecks. so e da full gass. skal filme da so får eg legge da ut her:) må flise eit par bmw a då:):) kadett four ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på dragg race på bringeland flyplass 10 mai, altså i måro med kadetten. no står motoren med rally topp som er plana 1,2 mm og det er original kamaksling. mekaniske løftera. og fjerna turtals sperra. så eg og ein kompis skal skru i heile natt med å få på manifoilane og stille registeret, bytte eine framskjermen, skifte bakdekk, som har låsemutter som eg ikkje har pipe til :(:( sette i pasasjer sete og litt små snecks. so e da full gass. skal filme da so får eg legge da ut her:) må flise eit par bmw a då:):) kadett four ever

 

KONGE!! jeg også ska opp dit!! ;) høres ut som ett rått prosjekt!

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

e da noken her som har peiling på bakakslinga som er lett å modde til kadetten. eg har bygd om til loddrette dempartorn bak. veit at manta gsi aksling er lett å modde i, men er så helvetta dyre, noken andre som har sperr som er lette å modde i? helst så kraftige så muli så det tåler bank;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e da noken her som har peiling på bakakslinga som er lett å modde til kadetten. eg har bygd om til loddrette dempartorn bak. veit at manta gsi aksling er lett å modde i, men er så helvetta dyre, noken andre som har sperr som er lette å modde i? helst så kraftige så muli så det tåler bank;)

 

ka gjore du når du byggde om til lodrette tårn? blir ikke det endel tilpassing når du får på bakaksling og dempere/fjærer?

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

då har eg fått start på kadetten med kvaskammen etter mykkje om og men med kødd med registeret. men no e alt i den skjønnaste orden og den fyrte som berre faen. berre synd eg ikkje har fåt fjerna turtalsperra endå, for no smelle han opp på turtlsperra berre du ser på gasspedalen:) har skaffa grenrøyr og no, kjeme i neste veke ein gang, det frå enem der eksosen frå syl 1 og 4 går i hope nedover og 2 og 3 går i hop og til slutt møtest da i eit røyr nederst under bilen, det er xxl utgaven 2,5 toms. skal hjelpe 8-10 hk på original motor så håper det hjelper bra på min:) sory at det ikkje har komt nåken bilder enda, men dei kjem. har fått ny verkstad og kjem bilder av den og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja,, er nå ikkje heilt sikker. 2,2 er jo ein av dei sterkaste cih motorane, 2,4 har jo mykkje tynnare topp i setmpelet en 2,2. men er vel rådane som ryker vis du får for mykkje turtal, men gira du frå 3 til andre kan da jo gå gale. men trur det skal gå fint, ikkje kjøre alt for jævligt på turtal til eg får smidd inmat, skal til usa i slutten av sommar ferien, skal sjå om eg kan skaffe smidde stempel og råder der siden dollar kursen er så fin no:) veit nåken her om linker til sider i usa som selger smidde stempel og råder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår