Fjerdejuni Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Prøvesatt en ny mini og det endte med at jeg som godt som 100% sikkert kjøper en 2007 modell. Fikk tilbud på en i dag som gjorde det klart for meg at det kanskje lønner seg i forhold til prisfall å gå for en nyere... Kommer tilbake med mer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Tøft. Er du i Berlin nå eller? Wanna c more pics? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Nei i Barcelona nå.. var i Berlin i helgen... Frekk butikk, mye kule dingser osv.. samt den ene cooperen som er topp utstyrt, man får virkelig LUKSUSbil følelsen, fine materialer, mye bling, ekstremt godt lydisolert og et vanvittig lydanlegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Ok... Reiser mye du altså? :) Hva mener du med topp utstyr? Og finnes det godt lydisolerte Mini'er? Skal jo høre motoren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Studerer i Barcelona, har kjæreste i Berlin :) Flytter til Bergen om en mnd. Kanskje ikke lydisolert, men jeg har ikke hørt bedre lyd i en mini enn det jeg hørte der. En annen ting med den nye kontra den gamle (no offence) er at alt virker bedre skrudd sammen, alt er så tight.... om dere skjønner. K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Tja, har hørt noen sliter med knirkelyder og ting som blir løse, men det har heldigvis ikke jeg hatt problemer med enda :) Personlig liker ikke jeg den nyeste Mini'en (R56) innvendig. Spesielt ikke midtseksjonen på dashbordet der anlegget sitter. Synes det ser billig ut. Synes den forrige utgaven ser bedre ut. Og latterlig at anlegget er innebygget i den nye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Liker ikke looken til R56, liker heller ikke midtseksjonen og innvendig noe særlig. Ser at det er en billig R56 som selges på finn, er det denne du skal kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg