Golf3-92 Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Har en 92 Golf 3 1,8. Denne driver til tider og fusker litt. Merker det særlig på e6 når turtallet er rundt 3000. Kjennes akkurat som motoren slåes fort av og på. Ved gasspådrag blir problemet borte. Er kun når bilen går i jamn fart. Noen ganger merker jeg lite til problemet og andre ganger er det ekstremt irriterende. Har ikke klart å se noen sammenheng mellom problemene og f.eks vær eller driftstemperatur.Bilen bruker normalt med bensin og starter alltid uten problemer. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Har en 92 Golf 3 1,8. Denne driver til tider og fusker litt. Merker det særlig på e6 når turtallet er rundt 3000. Kjennes akkurat som motoren slåes fort av og på. Ved gasspådrag blir problemet borte. Er kun når bilen går i jamn fart. Noen ganger merker jeg lite til problemet og andre ganger er det ekstremt irriterende. Har ikke klart å se noen sammenheng mellom problemene og f.eks vær eller driftstemperatur.Bilen bruker normalt med bensin og starter alltid uten problemer. Noen tips? har du luftmassemåler? høres nesten ut som den er kaputt Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf3-92 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 har du luftmassemåler? høres nesten ut som den er kaputt Hvor sitter denne og hvordan ser den ut? Hvordan kan jeg finne ut om den ikke er i orden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Hvor sitter denne og hvordan ser den ut? Hvordan kan jeg finne ut om den ikke er i orden? hvis du har denne så kan du nappe ut kabelen, hvis bilen går bedre når du kjører etter det. så er det den som er kaputt. husk at turtallet når du står stille med bilen vil hoppe fra 5-10k Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf3-92 Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Ser ikke ut som jeg har den måleren. Ser sånn ut under panseret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg