maartn Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Kjøpte meg ny bil for en liten måned siden. Litt trist motor, men den flytter seg fra A til B, jeg kommer meg på jobb osv. Merke: VW Golf IV Motor: 1.4 16V Årsmodell: 2000 Km. stand: 175 000 Farge: Sølv Tenkte å gjøre den litt pen, så har gått til innkjøp av 18" Carlsson sko med 225/40-18 gummi. Videre planer er å lakkere de svarte plastdelene, å senke den 35mm fram og bak. Bilen er ellers dønn strøken interiør og karroseri messig, så det blir muligens motoroppgradering med tiden. Får se hva som skjer :) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 se her ja! pent utgangspunkt dette:) virkelig pene felger du skaffet deg også ;) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Jass, skal få den til å se litt pen ut jeg.. så får jeg se om det blir motorbytte :) Er ikke sikker på om det vil lønne seg, men. Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Nei, det er ikke lønnsomt å bytte motor på mk4. Siden du høyst trolig ikke får det godkjent og at du må ha nye bremser++ Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Har vært å forhørt meg i dag, og det stemmer ja.. Men da bruker jeg denne som bruksbil et lite år eller no :) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Har vært å forhørt meg i dag, og det stemmer ja.. Men da bruker jeg denne som bruksbil et lite år eller no :) Du får jo ikke brukt den til noe annet så.. xD Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 :ratatatat Er på jakt etter senkesett.. 35mm fjører.. noen som har noen lite brukte liggende?:) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 :ratatatat Er på jakt etter senkesett.. 35mm fjører.. noen som har noen lite brukte liggende?:) Kjøp justerbart med en gang. Meld deg inn i vacn så får du bra pris. Betalte vel 4,5k for et kliss nytt fk. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Fylle på med litt bilder ;) Interiør.. .. også hadde jeg en skikkelig vask av hele bilen i dag, inkludert innstigslister og dørkarmene. Shiny rims ;) Kom lønn inn på konto i dag, og bilen skriker etter senk. Så nå skulle jeg hatt tak i 35mm senkefjører. Er Weitec noe å går for? Ligger litt under K&W, H&R osv i pris ser jeg. Blir ikke justerbart.. Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 På tide med en lite update? :) Armlene som jeg bestilte fra ebay ankom etter ca. 1 uke fra hongkong. Kvalitet og passform var overaskende bra! Har også satt i Fusion Powerplant PP-CM650 2-veis komponent sett. Montert i orginale plasseringer, men diskanten er synlig. Har også byttet alle pærene i frontlyktene til "xenon-wannabe" pærer fra dybik trading. En god del hvitere lys enn vanlige halogenpærer, så det er bra. (skitten bil) Ellers så gleder jeg meg til 18" skoa og 35mm senkefjærene skal på. :) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 (endret) 35mm er litt lite, ville senket mere først som sist hvis jeg var deg. Hvertfall fremme. Selv har jeg 55/40 mm nå. Og det er ikke mer enn det må være.. Kunne sikkert vært ennå en cm lavere. Edit: ser forresten at mangler tåkelys på lyktene dine. Har et par orginal lykter med integrerte tåkelys som jeg selger for en billig penge hvis du er interessert ;) Sjekk her: link. Endret Februar 8, 2009 av phax. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Blir ikke noe mer enn 35mm. Hva skal jeg med tåkelys i frontlyktene? Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Alle ekte rånere kjører jo med tåkelys og park da. :P Men nå ble de akkurat solgt uansett. Pene felger forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Alle ekte rånere kjører jo med tåkelys og park da. :P Men nå ble de akkurat solgt uansett. Pene felger forresten. Skal jo ha tåkelys nede i fangeren da :P Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Var det jeg ikke forstod også. Om det er grøftelys du sikter til, så må jo de være nederst på fangeren. Tåkelys i hovedlyktene? Forklar nærmere. :) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg