dxlr8r Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Hei... Ble veldig redd idag når jeg bytta dekk. Til tross for dinitrolbehandling ifjor like etter jeg kjøpte bilen og var over med lupe for å se etter rust og bobler så har det kommet to små bobler etter vinteren på den ene bakskjermen over dekket :( Noen som har noe tips om dette? Det er to av de, ekstremt små... Jeg fikser små lakkskader som steinsprut og slikt selv, med stift og penselpusser og slike ting. Problemet her er jo at boblene kommer bakfra... Hva ville dere gjort? Og hvor mye $$$ snakker vi? Takker for alle svar :) Det er en Corolla 1,3XLi Royal Special Edition fra 1996. Kjørt i alle år i Tyskland før jeg fikk den ifjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 vel kjent fenomen det der med corolla . jeg hadde noen små boblet på kanalen min og en dag gikk jekken gjennom .... dente med kanal indre ytre og hjul bue skift på begge sider . Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dxlr8r Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Hvor mye koster det å bytte hjulbue da? Jeg har blå metallik på den... Høres dyrt ut for en student :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 det er det nok også .. hvis du ikke kjenner noen som kan hjelpe deg da . vet ikke pris for min del . hør med dit lokale oppreter\lakk firma Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg