subaru-brat Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Jeg har en pioneer spiller som det står "mosfet 50w*4" på Kan jeg da sette på 2*Gas 6,5", 4ohm, max 120w og 2*Clarion, 4ogm, nom 8W, peak 25W rett på spilleren eller trenger jeg forsterker? Lurer også på om jeg kan parallellkople 2 og 2 Clarion høytalere sånn at jeg får 2*2Clarion + 2*Gas. Takker for svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 ville hatt en forsterker utenom egentli,, men bynde å paralellkoble høytalere på cdspiller ville jeg ikke gjort vertfall..bare kjørt høytalere på 4ohm i så fall...hmmm Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subaru-brat Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 så det går med det første alternativet? Er det noe som kan gå gæli da, eller får man bare dårlig lyd i værste fall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 får selfølgeli bedre lyd med en forsterker utenfor men det funker såklart med cd spiller og,så du kan koble fks hver høytaler på hver høytaler ledning fra cdspiller,, du har pioneer spiller som jeg så da er fargene som regel til fremme høytalere hvite og gråe,og til bak er dem grønne og lilla, dem ledningene som du ser svart tynn strek på er minus...så er bare å koble på det og teste,, 4 element altså Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg