skaabu Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Hei! Må henvende meg til det trofaste forumet igjen :P Kan noen her hjelpe meg med å sette sammen en liste med alle deler som trengs i for og bakstilling? Om det finnes pakker, er det bare fint :) Også skulle jeg visst hvor man får overhalt girkasse, og pris på dette omtrent... :) Resten av karosseriet skal man klare å finne ut av selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Kan også si at dette er en 84 modell G20 med 5.0l motor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 jeg har en hel 93' 6,2 som er under hugging.. meget lite rust.. :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Planen var å skifte ut hele understellet til nytt :P Ikke bare skifte over :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 ok :) uansett så har jeg karosserideler om du trenger :P Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Mulig jeg trenger et "frontcut"... Trenger karosseriet som er rundt frontruta... Spørs litt hvor du bor, og hvor mye du skal ha for det da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Ingen som vet hva slags deler som befinner seg i understellet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 komplett understell er jo ikke bare bare å ramse opp. hehe.. om du dukker under bilen din selv og ser. så er det døkti mye deler. om det er så dårlig. så hadde jeg tatt tilbudet over her om delebil. og heller bygd opp den. prøv å finn en delekatalog på nett. så er det bare å hive seg rundt og skrive ned navn/delenr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg