Legolego Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Det har vært en del spørsmål rundt dette og den guiden som lå ute på en annen nettside er tatt ned, så nå er det min tur. :) Først åpner man den lille "luken" og finner skruen. Dette burde man egentlig skjønne uten denne guiden. :) Så må man skru denne HELT ut. Man kan kjenne når gjengene ikke tar lenger, men det er ikke nok. Den må HELT ut. Grunnen til dette er at ellers vil den "blokkere" når man prøver å løsne lykten. (Se gule ringer på bildet lenger nede.) (Det var ihvertfall min erfaring. Hvis noen andre får det til så skrive gjerne litt om det). Skruen er veldig lang og man bør helst unngå å miste den, da det kan være litt problematisk å få den opp igjen. Men er man så uheldig å miste den så ha et magnetverktøy klart(!) til å plukke den opp. Jeg hadde problemer med å få tak i et magnetverktøy som var lite nok til å presse ned i det lille hullet. Lykten er kun festet med skruen og noen små "plast-plugger" (se blå ringer). Man må rett og slett bare lirke den ut på en måte. Min erfaring var at man kunne "brekke" lyktene ut, men det som da kan skje er at plastpluggene kan knekke, så dette gjøres på eget ansvar. :) Lykke til! Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORH Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Har du noen god ide hva man skal gjøre hvis den skruen nesten er helt rund...? :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Hvis du ikke får ut skruen med et skrujern, kan du prøve med et pipesett. Hodet på skruen er formet (sekskantet) slik at det skal være mulig. (Se bilde 2 og 3.) :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Er skruen så lang at den kommer seg ut av hullet mens du skrur? Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Er skruen så lang at den kommer seg ut av hullet mens du skrur? Nei, så det kan være litt vanskelig å få den ut egentlig. Jeg mistet den ned i hulrommet på mitt første forsøk. Et lite tips kan være å brette/rulle et ark rundt, slik at du lager en slags tunnel og skruen kommer "seilende" ut når den løsner. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msandvold Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Jeg brukte nebbtang på min. Siter Audi A4 2.5 V6 TDI Quattro [212HK-450nm] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg