Denominator Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Driver å pusser opp igjen en chevy og har i den forbindelse kjøpt meg to repro framskjermer i fra LMSTruck i Usa. Dette er noe av det dårligste jeg har vært borti. Kan lage bulker med tommelen hvis du legger litt krefter i det. Valgene jeg da føler jeg står igjen med er enten å forsøke å få tak i to gamle skjermer uten noe særlig med rust og bulker eller lakke disse repro-skjermene jeg allerede har kjøpt i håp om at to lag med epoxygrunning, ett eller to lag med vanlig grunning og ett par lag med lakk vil gjøre skjermene noe mer "motstandsdyktig" mot bulker. Hva tror dere, vil epoxygrunning, vanlig grunning og lakk være med på å gjøre de sterkere eller må jeg bare bite i det sure eple og fortsette letingen etter brukte deler i grei stand?onfiredevi På dette tidspunktet har jeg brukt så mye energi på å bestemme meg, så jeg hadde satt stor pris på innspill fra dere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg