Motorhispania Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Hei, Er det noen her som har erfaringer med gummihuset.se? Virker som er seriøs felg/dekk siden, men lurer på hvordan det er å bestille til Norge? Ser man må skrive inn hvilket land man bestiller til når man skal betale, men hvordan blir dette med toll og avgifter inn til Norge? /Emil Nb. Jeg vet siden kan minne om noe annet, men vi dropper den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorhispania Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Når jeg bestilte felger og dekk derfra i fjor var det ikke mulig å bestille til Norge. Måtte hente pakka på et valgt postkontor i Sverige. Uansett så var det ikke noe problem å få bestilt fra dem, det tok ikke mange dager fra de fikk felgene på lager til jeg henta dem i Årjäng. De ringte også og sa i fra at felgene ble litt forsinket pga. tomt lager hos grossisten, og ringte igjen når felgene var sendt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg