Opelk Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 har en Opel kaddet c 1978 model ombygges til Opel calibra 16v 150hk. hva må jeg gjøre får å få denne godjent. Dette trenger jeg til min bil. alt driverk. (bakaksling 1600) (foraksling 1600) (bremser fra 2,2i record) calibra 16v 150hk bremser. alt som trngs får å få dette godjent. har du noen fine felger til kadett c så send en melding. bilen er orginal idag ingenting igjen på den skal sprøytes. (er det noen som skal selge sit recaro eller liknende interiør) men er det muligheter for å få kadett c med turbo motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 hvis du ikke er medlem allerede så meld deg inn her -> Opel Motorsport Club er masse opel bygging på gang der, deler til salgs og folk som kan hjelpe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Ja meld deg inn i den klubben. Du trenger komplett 1.6 for og bakstilling og rekord e 2.2 skiver og calipere framme for 150hk. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelk Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Er det bare det jeg trnger å gjøre får å ombygge min opel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Ja mener det. Koster svin da. Må vel regne med 10-15000. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelk Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 ja men det er det som er planene;) men er det muligheter får å få den bilen med turbo eller er det helt umulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg