Monthy Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 hei jeg lurte på om noen hadde erfaringer med dekkonline.com. siden det bare er mulig med forhåndsbetaling er jeg litt skeptisk. takknemmelig for svar :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 God erfaring med dekkonline. Hadde leveringsadresse til det firmatet jeg jobber for, og dit kom det iallefall kjapt... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Husk at om du kjøper dekk på nettet er det ikke alle dekkforhandlere som er så lysten til å hjelpe med monteringen, dekk på felg. Du kan risikere at det blir dyrere med montering enn hvis man kjøper dekk hos forhandleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 jeg fikk tilbud på dekkene jeg har tenkt å kjøpe for 4900,- inkludert montering. på nettet koster bare dekkene 2700,- hvorfor kan de på dekkonline selge dekkene så billigt da? Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollibompa Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Dekkonline.com kan absolutt anbefales :D utrolig rask levering, Bestilte 4 stk Nokian Hakka dekk 3 dager etterpå sto de i gangen :) betalte vel ca 4300kr for det :) pris på omlegging og avbalansering er ikke så mye høyere, det varierer jo veldig fra sted til sted, og veldig på personen bakom disken også :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Sant som du sier Focus... Det har mye å si hvor man drar og den bak disken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg