Bandit90 Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Har akkurat kjøpt meg en Volvo 850 1995 Mod, det blir også min første bil. Jeg har tenkt å kjøpe nye felger til den men vet ikke hvordan jeg finner ut om de passer, derfor er jeg her og spør. Jeg lurte også på om det er noen her som har noen 17" til salgs, hvis du har noen så eventuelt legg igjen et bilde og telefon nr ditt, Leiter også etter senkesett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 bcb.no har senkesett til 1815kr inkl frakt ihvertfall.. eller komplette kit på chassit.se anngående felger er 850 en boltsirkel på 5x108. passer nesten alt fra andre 5bolta forhjulstrekk volvoer, + fra 5bolta peugot, og nyere 5 bolta ford. innpresset bør vel ligge på imellom 38 og 43mm beroende på bredden på felgen. bør vel ikke overstige 8x18 på 850 etter min smak.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bandit90 Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Kan du linke det senkesette?, Kentsor, Finner ikke det til 1815kr inkl frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 er bare å ringe dem.. fikk senkesettet mitt i posten fra dem igår til nøyaktig den prisen serru, så at det stemmer går jeg god for, hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bandit90 Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Vurderte og kjøpe BCB Bil og Deler AS Disse, hadde sett bra ut om jeg hadde fått senket fronten litt :D:D Kan fleske ut noen bilder etter helgen så kan dere få se den i helhet og jeg kan skrive mer om planene mine med den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg