Gnott Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Hei Har en 1,8t. Når man slår på tenninga, skal det komme opp en varsellampe som viser en motor som forsvinner når motoren blir slått på ? mvh gnott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 om jeg tenker på det samme som deg er vel dette vanlig på alle biler? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnott Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Ja var det jeg og tenkte. Men grunnen til jeg lurer er at det kommer ikke opp noe varsellampe som viser en motor når tenninga blir slått på min bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Pæra gått kanskje? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg