maartn Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Er det noen problemer ved å flytte cdspilleren øverst, å ha oppbevaringsrommet nede? Evnt. skulle jeg likt å visst hvordan jeg går fram, så jeg ikke knekker noe :) Noen som har gjort det samme? Jeg synes en cd spiller hører hjemme OVER et oppbevaringsrom!;) blir liksom feil.. Edit: Ja, jeg vet at hjemmebrenten vil stikke ned foran spilleren når jeg har koppholderen ute :) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Glem det, var bare å nappe den rett ut.. Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Huff, måtte løfte handa fra girspaken for å skifte sang? Høres tungvint ut.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 hehe, luksus problem :) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg