boof Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 skulle du sende kittet eller? jeg vil helst ha det før jul Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 når skal du sende det kittet? trodde vi hadde en avtale om at du skulle sende det så fort du fikk adressa mi Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adaes Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Hei! Tror det kit'et skal være på vei jeg. Skal høre med han kompisen min som selger det, tror han har sendt det, skal høre med han i dag så skal du få fraktnr på pakken slik at du eventuellt kan spore den. Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg