Rune Marthinsen Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Hei.. Har akkurat kjøpt meg en 1991 Audi 90 2,3Q 10V, Lurer på hvor jeg kan få kjøpt nye skiver med hvit bakrunn og blåe lys? det haster da di som står på bilen er ødelagte og turteller/speedometer funker ikke.. :S Noen andre generelle stylingssier til Audi 90? -Rune- Siter Rune NÅ- 2001 Audi A4Q 1,9TDi x - 1995 Audi 80 Color edition x - 1991 Audi 90Q x - 1987 volvo 740GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 hvis turteller og speedometer ikke virker,så hjelper det ikke å bare skifte skiver,da må du skifte instrumenetene,eller hele instrumentpanelet. enten så kjøper du brukt instrumentpanel,men da er det viktig å kjøpe et helt likt som du har,som kommer fra samme type bil,med samme motor. eller du kan kontakte disse: Norsk Speedometer Service A/S Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Har et instrument med ettermontert plasmaskiver. Ligger på kjøp&salg. VDO, men har stått i en B4 2.0.. vet ikke om dette passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Marthinsen Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 hvis turteller og speedometer ikke virker,så hjelper det ikke å bare skifte skiver,da må du skifte instrumenetene,eller hele instrumentpanelet. enten så kjøper du brukt instrumentpanel,men da er det viktig å kjøpe et helt likt som du har,som kommer fra samme type bil,med samme motor. eller du kan kontakte disse: Norsk Speedometer Service A/S Clue her er at jeg skulle bruke skiver fra S2, å di skivene passet ikke, å klarte å ødelegge originalene, så nåla kommer ikke forbi riftet i skiva.. På turtelleren var det rift på ca 1800 Omdreininger, å nåla går ikke lenger opp enn det.. :( klarte å rive den opp da jeg skulle ta di av... Siter Rune NÅ- 2001 Audi A4Q 1,9TDi x - 1995 Audi 80 Color edition x - 1991 Audi 90Q x - 1987 volvo 740GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Marthinsen Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Har et instrument med ettermontert plasmaskiver. Ligger på kjøp&salg. VDO, men har stått i en B4 2.0.. vet ikke om dette passer? Så bil bildan av skiven, å det er ikke samme som jeg har.. Trur ikke den passer, må ha en fra samme motor å samme bil... Siter Rune NÅ- 2001 Audi A4Q 1,9TDi x - 1995 Audi 80 Color edition x - 1991 Audi 90Q x - 1987 volvo 740GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 så instrumentene virker,men det er skivene som er problemet? her kan du kjøpe plasmaskiver: eBay Shop - T W Tuning Shop: Wir verkaufen PLASMA Tachoscheiben, Grills, Blinker. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg