Turboboy Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 noen som vet hvordan eg kan rense et KD filter uten sånn rensekit uten at eg fucker opp filteret? Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by J-Unit noen som vet hvordan eg kan rense et KD filter uten sånn rensekit uten at eg fucker opp filteret? Hvorfor ikke bare skaffe rensekit, så er du sikker? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 hadde tenkt å gjøre det i dag då sant... søndag.... hehe men joda.. Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg