oktupus Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Hei Er det noen som kan gi en enkel forklaring på hvordan man bytter belte bak? Det som sitter i midten, og som er innebygget i baksetet... mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Hei. Du må vel bare dra/vippe opp setet og skru ut den som sitter der, sitter i en stor bolt hver tenker jeg... tenker du må vippe fra innerst av seter, der den korteste delen av selen er festet, hvis du skjønner. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oktupus Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Hei.Du må vel bare dra/vippe opp setet og skru ut den som sitter der, sitter i en stor bolt hver tenker jeg... tenker du må vippe fra innerst av seter, der den korteste delen av selen er festet, hvis du skjønner. Ole Ja, den i gulvet er grei. Men rulla sitter inne i baksetet, og det har jeg ikke peiling på hvordan jeg skal få åpnet.. Problemet er at rulla har låst seg, så belte går ikke an å dra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Hei, Kanksje dette hjelper deg litt. "Demontering av baksätets mittre bälte: Fäll baksätetes mittdyna framåt, skruva sedan loss och ta bort bulten och brickan som håller det mittre bältesspännet till golvet och ta bort det från bilen. Det mittre rullbätet kan bara demonteras från ryggstödet om klädseln och stoppningen tas bort först. Bältets rulle kan då skruvas loss." Fant dette i Haynes boken til Octavia 1. Litt vanskeli da jeg ikke får lagt med noen bilder, men et tips til alle som skal skru litt på bilen selv... kjøp boken ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg