mazdak Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Hei, Skal bytte tennpluggene på min 1,3 Yaris Verso. Noen som kan sette opp en liten veileder om hvordan jeg må gå frem? Jeg hadde vært veldig takknemlig om dere kunne slengt med et par bilder. :) Dette var litt anderledes fra de andre bilene jeg har mekket på. Noen som også vet ossen tennplugger Yaris bruker? Mvh Mazdak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Du skal ha Denso pluggen K16R-U11 til denne motoren:) Toyota Delenummer: 90919-01164 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Du skal ha Denso pluggen K16R-U11 til denne motoren:) Toyota Delenummer: 90919-01164 Hei, Tusen takk for at du svarte meg på dette.. :) Du vet vel ikke tilfeldigvis hvordan jeg skal gå frem når jeg skal bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Jeg har ikke skrudd noe særlig på bil enda desverre, har bare jobbet en periode som MC-mekaniker. Men du kan prøve å sjekke ut Toyota Do it Yourself Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg