lulle Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 hei..jeg har en chrysler stratus 2000 mod...kan jeg bruke felger fra andre biler og hvilke ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolkoV Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Hmm... lurte på det samme:) Jeg vet at du må bruke 5x100 ET35-38 og at blant annet Audi A3 bruker disse målene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Ja, du kan bruke en mengde forskjellige felger til bilen din. Min chrysler saratoga har også 5*100. Jeg har brukt både felger til toyota, audi a3 og TT. 5 bolters felger fra vw passer også stort sett. Så her er det enkelt å få tak i felger! Men inpresset er nok litt større på stratusen enn en del andre biler. Men det gjør bare at hjula stikker litt lengre ut på siden. Spør du meg, så er det bare en fordel! Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 har funne felger til stratusen... men de er stygg i godset..ser ut som korrosjon..hvordan kan jeg få d bort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg