mafiaz Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Hei jeg har tengt å sette noe dekor i bakruta. Er dette egentilg lov? Den tar ikke hele bakruta, men hele bredda og 1/4 av høyden. Det lager jo på en måte en liten blindsone bak bilen. er ikke så veldig hypp på å få bot! Siter << Den kloke spør ikke, han husker. >> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Hei jeg har tengt å sette noe dekor i bakruta. Er dette egentilg lov? Den tar ikke hele bakruta, men hele bredda og 1/4 av høyden.Det lager jo på en måte en liten blindsone bak bilen. er ikke så veldig hypp på å få bot! etter hva jeg husker så kan du gjøre hva faen du vil med bakruta :) 100% svart feks :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w4zz Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Det mener jeg også å ha sett. En fyr jeg så hadde byttet ut bakruta på en vovlo 740 med svart lakkert spon plate. haha Siter v-Audi A4 1.9TDI Quattro -04 x-VW Passat 1.8T Highline -99 x VW Golf IV 4Motion -99 x-VW Passat 1.8T Highline -99 x-Peugeot 406 1.8 -00 x-VW Golf 2 1.8GL -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Er ingen krav til innvendig speil og sikt ut bakruta. Mange biler(vare biler) har ikke glass i bakrutene vettu ;) Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mafiaz Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Tusen takk for svar så fort. Nå blir det dekor på bakruta på meg:peace: Siter << Den kloke spør ikke, han husker. >> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Og for 312312. gang; har man innvendig speil SKAL man f.eks. se utrykningslys ut bakruta. Det vil si at man ikke kan gjøre hva man vil, men stort sett alt bortsett fra det :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Så om man har en rute man ikke ser gjennom må man ta ned speilet innvendig og det er lov? :) isåfall heia norge!!! Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Så om man har en rute man ikke ser gjennom må man ta ned speilet innvendig og det er lov? :) isåfall heia norge!!! nei, har man speil inne, må det være der... Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg