Spajjjs Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Har Norge Nordeuropas dåligste veier? Jeg kommer fra Sverige og det går ikke att jämföra vägarna i Sverige med vägarna i Norge. Norge er som ett U-land om man jämför? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Norge har den dårligste veistandarden i Europa. Og pengene vi betaler inn til staten får man ikke tilbake heller. Norge er helt utrolig. Hadde det ikke vært for at jeg har altfor mye familie, samt venner her i Norge, hadde jeg flyttet til Sverige glatt. Det er helt LATTERLIG at en av verdens rikeste land skal ha en av verdens værste veier å kjøre på. Er ikke rart turister blir sjokka når de kommer å ser veistandarden i norge. BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/195350-veistandard.html Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg