bjirn Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Som subjectet sier, jeg ønsker å kjøpe noen brukte grøftelys. Så billig som mulig :D Svar her eller på pm! Eller på irc UPDATE Trenger og hvite blinkers fremme. Og sånn plate som er under rattstammen og det over pedalene. Jah.. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 oooopp Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by bjirn Som subjectet sier, jeg ønsker å kjøpe noen brukte grøftelys. Så billig som mulig :D Svar her eller på pm! Eller på irc UPDATE Trenger og hvite blinkers fremme. Og sånn plate som er under rattstammen og det over pedalene. Jah.. Det sitter grøftelys på delebilen jeg får på lørdag. Skal gi deg en tilbakemelding på om de er greie. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by 325IX Det sitter grøftelys på delebilen jeg får på lørdag. Skal gi deg en tilbakemelding på om de er greie. Flott! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 nuh? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 og fortell meg gjerne hvor du fikk de baklyktene fra! utrolig pene! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by bjirn og fortell meg gjerne hvor du fikk de baklyktene fra! utrolig pene! Hei. Fikk ikke hentet den i går, blir henting i dag, så da skal jeg gi rapport! Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 okey... greit det... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by bjirn okey... greit det... Grøftelysa ser hele og fine ut. Hvor mye gir du? Skal få tatt noen bilder av skinninteriøret i dag! Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Jeg aner ikke hvor mye de er verdt... Men alle som spør etter et bud, har en pris de har tenkt seg... så? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by bjirn Jeg aner ikke hvor mye de er verdt... Men alle som spør etter et bud, har en pris de har tenkt seg... så? 500? Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 400? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by bjirn 400? Greit, hvis du betaler på forskudd. Send meg en mail for avtale på pcg@isystem.no så kan jeg sende over bilder av skinninteriøret også! ;-) Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg