745Turbovogn Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Dårlig med fremgang på caddy'n nå.. Stått på lakkverksted i 6 uker :rolleyes: men fått alle deler nå så håper jeg får henta den neste fredag :D Fått gjort litt i dag da! Gjorde vindaviserene litt mørkerer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Liten oppdatering fra caddy prosjektet .. Skjer ikke mye men. Bilen var heller ikke ferdig sist fredag, men tror det blir til helga :D Bestilte skvett lapper fremme og bak i dag da :D så ikke det skal sprute så mye på bilen når jeg får på sommer hjula ;) Sånn har den stått siden slutten av mars:watchout men spart mye diesel utgifter da :D Har fått retta opp en liten stein skade fremst på panseret og demontert litt Retta opp bakdøra etter noen turer inn i henger osv .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Og endelig fikk jeg den tilbake :D Så nå er det bare å fortsette med det lille prosjektet ;) En del som fortsatt skal gjøres .. hva tror dere?? Skeptisk jeg da men .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 ble tøff den :D Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 ble tøff den :D Takk :thumb er da værtfall ingen som har lik :D må vel kanskje prøve å få på sommer hjula snart å ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 (endret) Oppdatering fra Caddy'n som bare står i garasjen å koser seg..:sleeping Skal ha meg nye sko på bilen til sommeren så de gamle er til salgs! De jeg har nå er Zito F502 19".. Tenkt til å kjøpe nye av samme slaget bare i str 18" hvis ikke jeg kommer over noe anna fint, men synes dessa kler bilen veldig godt! Ellers så har jeg fått meg nye fancy stoler i Caddy'n:cool: Veldig fornøyd med de.. Har også fått på solfilm rundt om..type Sungard..Meget bra! Endret November 5, 2009 av 745Turbovogn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Ser bra ut :) Kjører splitter ny caddy selv, den holdes nok desverre original... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw caddy rline Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Det er en kul Caddy du har bygget ja Siter 76 260z 2+2 91 300zx twin turbo 98 zzr600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cat Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Kul og fin bil Om du ønsker deg orginal bakluke spoiler for biler med delte dører så finner du det på http://www.koolart.no Orginal sportline spoiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet November 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Kul og fin bilOm du ønsker deg orginal bakluke spoiler for biler med delte dører så finner du det på http://www.koolart.no Orginal sportline spoiler. Takk :-) Interessant... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Tøff den caddy'n der :) Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Takk :D Her er et bilde i fra årets første kjøretur :S ----------------------------------- Da hadde bilen stått stille i en garasje i 365 dager! Resultatet var 5 defekte pærer foran(inkl xenon:( + skiltlys og ødelagt batteri... Var en KALD, mørk og spennende tur hjem den natta :P ----------------------------------- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg