kenhil Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Jeg har den store glede av å ha en Ford fiesta Xr2 som jeg har lyst til å gjøre om til den råeste fiesta på kloden. Det jeg trenger er masse tips om hva slags motor og andre ting jeg trenger for å virklig gjøre dette. Det som sitter i den nå er standar 1,6 l motor og den vanlige girkassen. Er det kansje et best at jeg bytter bil eller er dette noe å satse på. Siter Trenger noen av dere Pa annlegg til party er det bare å ta kontakt med meg.. :cocain: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 du kan bygge om til en fiesta RS turbo. dem finnes jo orginalt å... Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenhil Skrevet August 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 der har du jo ett poeng. Jeg må vel bytte mer en bare motor og den slags. her snakker vi da om bremser osv...ikke sant..? Siter Trenger noen av dere Pa annlegg til party er det bare å ta kontakt med meg.. :cocain: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Råeste fiesta på kloden? Hmmm, dette krever endel, så i en reportasje i Top Gear (BBCWorld) en med kompressormata V8 og bakhjulstrekk. Hadde det vært no? Den hadde bare 300 hk, bygg en med 400 så slår du iaf den.. :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 fiesta me 400 hk er gjort å da med fwd å 2 liters zetec motor. Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Skal du he en RÅ Fieste så må du over damen til England å se på det de har der tror jeg. KJøp deg masse Engelske bil blader på Narvesen så får du mange ider. Hva med å bygge en WRC Fiesta?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Originally posted by kenhil Jeg har den store glede av å ha en Ford fiesta Xr2 som jeg har lyst til å gjøre om til den råeste fiesta på kloden. Er det kansje et best at jeg bytter bil eller er dette noe å satse på? Jeg hadde byttet bil ;) Det vil koste deg mer å få den bilen "værst" enn å kjøpe en Sierra Cosworth f.eks.(Hvis du vil fortsette med Ford) Men vil du ha noe som ikke "alle" andre har bygger du en Fiesta Cosworth :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 (endret) Heisann..:D Flere enn jeg som har XR2 gitt. Endret Desember 3, 2009 av JHS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 ...eller så kan du bygge noe sånt? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenhil Skrevet August 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 dette er bilen min. Nå har den vinter dekk, men jeg har orginale sommer felgeri alu. :skål: Siter Trenger noen av dere Pa annlegg til party er det bare å ta kontakt med meg.. :cocain: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Originally posted by MK5 RS 2000 du kan bygge om til en fiesta RS turbo. dem finnes jo orginalt å... Men hvor mye mer morro er det med en RS turbo... 1,6l 133HK og 0-100 på 7,9 sek... Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Originally posted by joaols Men hvor mye mer morro er det med en RS turbo... 1,6l 133HK og 0-100 på 7,9 sek... Hørt om å trimme?? Har sett masse fiesta RS Turbo med 170hk+++ å fiesta med turbokonvertert 2.0 zetec motor den sist nevnte skulle vist ha 400 bhp å da begynner man å snakke urimlig moro:D Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenhil Skrevet August 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2002 Sliter for tiden med bremser. Jeg er blit fortalt at det kan være lekasje i systemet. håper det ikke koster så mye å reparere. http://www.jokke.no/ttr så det så Siter Trenger noen av dere Pa annlegg til party er det bare å ta kontakt med meg.. :cocain: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg