thingbø Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Jeg har sett på en Tinly TL-X307 forsterker, og lurte på om det er noen som har noen meninger eller erfaringer om denne? Jeg skal bruke den til å drive to 6x9 høytalere og en 10" sub. Forsterkeren så veldig god ut på papiret, men jeg har hørt en del dårlig om tinly. Tar vel imot tips og råd ! 800 watts Tinly forsterker - 3 kanaler - www.netthandel.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Det meste som kan kjøpes på netthandelen.no er av mindre god kvalitet! Styr unna! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thingbø Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Du har kanskje rett i det. Jeg letet litt rundt på finn, og fant en sub og forsterker som så veldig bra ut. Har du noen kommentarer til det? Bare til å styre unna det også....? http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12951432 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 JBL er et godt merke, så ville heller tatt det istedenfor TINLY. Har en kompis som har samme forsterkeren og aldri vært plaget med den. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Suben er ikke noe tess, og forsterkeren er alt for liten til å brukes på sub ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remzy Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 har denne selv. funker helt greit til 2 6.5tommere og en 8tommer, men ikke stort mere... Siter A6 95 2.6 X -renault 19 gts 89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Dynabel BF0804, 4 x 80 watt, kr. 1498,-. Noe billigere enn dette tror jeg egentlig ikke jeg har lyst til å anbefale til å drive to høyttalere og en sub. I ditt tilfelle vil den gi 2 x 80 watt til 6x9-tommerne og 1 x 260 watt til subben :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thingbø Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Suben er ikke noe tess, og forsterkeren er alt for liten til å brukes på sub ;) Når du sier at forsterkeren er for liten til å brukes på sub, vil det da si at det blir bra nok, eller at det blir dårlig? jeg har ikke behov for noe dunking i bilen, men jeg kunne godt tenke meg å hatt bedre lyd i 6x9 erne, og litt mer bass, samt muligheten for å spille høyere enn det jeg kan nå. Er Sub'en og forsterkeren god nok til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg