Polo Classic Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 jeg ville ikke ha kjørt. Du risikerer vann i sylindrene, som er noe av det eneste som klarer å bøye G60 råder Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Det var det jeg var "redd" for. Bilen er ikke kjørt etter toppakingen røyk. Men har bilen nå til salgs med røken toppaking, og folk vil såklart prøvekjøre bilen før salg. Så lurte bare egentlig på om det var mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 men hva skjer vis jeg tømmer bilen for kjøleveske og olje. Og fylle på ny olje opp til måle-merket. Kan jeg da kjøre en kort tur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 du risikerer da å skjære motoren pga mangel på kjøling Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg