EskilF Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Hvor breie, og hvor bør jeg handle? Jeg syns bakhjulene på golfen gjemmer seg litt under skjermkantene. Har ingen plastbredding, men prøvde å måle med linjal fra dekksiden og opp til kanten på skjermen. 2cm - 2,5cm sånn cirka. (vet ikke ET på felgene) Betyr det at jeg kan ha rundt 15-20mm spacere på hver side? Kunne gjerne tenkt meg TUV-godjkente spacere, men hvor finner man det på nettet? På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Trenger noe sånnt jeg å ! Kjøpte spacere på biltema jeg ;) De hadde ikke tjukkere enn 5 mm :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 quality-autoimport selger spacere... ellers finner man vell mye rart på ebay Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg