Oldsmobile Cutlass Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Hei skal snart kjøpe meg ny bil og har vurdert og kjøpe Volvo 850 og derfor lurte eg på om det er noe spessielt eg må se etter før eg kjøper og om dei har bakhjuls Eller fremhjuls drift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Se gjennom denne tråden http://www.bilforumet.no/800-serien/195557-850-r-vurderes-kj-pt-hjelp.html Ellers er det forhjulstrekk på den.. Ikke et dumt valg av deg! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Men hva har vi i Flåklypa Racing Team sagt om bilmerkespesifikke brukernavn da folkens? Mener å huske at vi har et styrevedtak på nettopp det :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Har sendt mail til bf om det to ganger, men aldri noe respons! Man får ikke gjort noe med det selv? Var litt OT men.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg