Celica rules! Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Har fått plasma skiver fra danmark til golf'n å tenkte jeg skulle montere de imorgen. men det jeg lurer på er åssen jeg skal sette på de viserne igjen.. jeg har ikke sånn ''pinne'' som de hviler på.. er det bare å sette de på null igjen eller?? noen som har gjort dette før?? Håper på svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Har du ikke viserholder er det bare og montere de nøyaktig der du tok de av.. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Har nå fått det montert men har fått ett problem! Viserne stopper ikke der de skal.tempen går bare nedover!:S den vil ikke stoppe der dem skal! speedometer nåla detter også nedover! NOEN SOM HAR NO TIPS?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg