SteinzimZS Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Er det noen som vet om man kan modifisere eksosanlegget til sedan for å passe til Stasjonsvogna. Siden bakakselen er forskjellig festet og undersiden på stasjonsvognen er annerledes. Kan ikke blir for lavt heller da det vil skrape for mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 hvorfor ikke bare kjøpe et eksosanlegg som er til stasjonsvogna da? Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinzimZS Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 For det er bare en singel potte ut bak og skal ha en på hver side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 modifisere selv med universal eksosdeler eller sånn eksosslange.. funket fint på min stasjonsvogn men hadde ikke det samme prosjektet som du har... Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford mondeo95 2,5V6 Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 hei du. jeg kjøpte potte til min stv. som var beregnet på sedan med to løp bak. er ikke mye modifiseringen som skal til. du må flytte litt på feste til eksosoppheng på bakre potte på pasaskjer side. å for å få det over pga. bakaksel brukte jeg et fleksibend. fungerte fint.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg