Jock1 Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 hei! Noen som har stjålet lyktene på min vento i natt:\ de er hjemmelagde, så ingen som har like. Legger ved et bilde, slik at folk kan se hvordan de ser ut. Hvis noen vet om noen som har kjøpt, eller selger slike lykter vil jeg gjerne få beskjed:) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Ah seriøst, hvem er det som gidder sånt a? :/ Sjekk utenlandske forum osv, vwvortex osv. Blir neppe solgt eller brukt i Norge vil jeg tro. Lykke til. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Såppas... Må bare følge med i distriktet da å se om det ruller en vento med runde lykter.. Sikkert en idiot som kommer til å sette de på bilen sin.. Hvordan går det med salget av bilen da? Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 leter etetr sånne jeg så kan sifra vist jeg kommer over noe=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Såppas... Må bare følge med i distriktet da å se om det ruller en vento med runde lykter.. Sikkert en idiot som kommer til å sette de på bilen sin.. Hvordan går det med salget av bilen da? jupp, folk prater på at det var sjåføren min den kvelden som hadde gjort det men, hvis det er noen som er så tette at dem setter dem på bilen sin da, så er det ikke så vanskelig å kjenne att ;) joda, det går. Men skal shine den opp litt før jeg selger'n. kjett å selge uten frontlykter å :P Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Selge alt? Details! Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 jeg får se, er av typen som har lyst på mange biler samtidig:p pluss at jeg tenker økonomisk, har jo gått ganske langt nå, greit å ikke tape så altfor mye på den:) bor du på maxi eller whiplash?:P så bilen din der i går også;p Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Ka faen er vits med å stjele lyktene? ein kan no få kjøpt slike lykter har sitt det sjølv men kor hugser eg ikkje er ei stund siden. synd med tapet av lyktene håper du får tak i han/hun!:rockets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 ikke slike som satt på min, de var støpt av plater fra en mazda 626 77 modell :p Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 jeg får se, er av typen som har lyst på mange biler samtidig:p pluss at jeg tenker økonomisk, har jo gått ganske langt nå, greit å ikke tape så altfor mye på den:) bor du på maxi eller whiplash?:P så bilen din der i går også;p Skjønner, er noe med dere brummunddalinger å skifte bil :p Les: Kenth og Joachim. :win Hehe, nei, jeg er assisterende butikksjef på Jack&Jones. ;) Og nekter å parkere i parkeringshuset! Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 hehe, faen var det deg jeg kjøpte hvite jakka av?:P ja, kenth har hvertfall hatt en GOD del biler gjennom tia ;p Joachim er vel på god vei han også:) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 hehe, faen var det deg jeg kjøpte hvite jakka av?:P ja, kenth har hvertfall hatt en GOD del biler gjennom tia ;p Joachim er vel på god vei han også:) Hm, hvit jakke. Har du stjerner på venstre armen? ;b Isåfall feit tatovering! :win Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 stemmer det ;P takker :D Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Å kjære gud, gidd å stjele frontlyktene til folk. Snakk om lavmål da. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini89 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 er bilen fortsatt til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg